Den 12–14 juni kommer Mitt HSB och våra digitala tjänster att vara stängda. Detta innebär att du inte kommer att kunna logga in eller komma åt några av våra applikationer eller system i Mitt HSB.
Underhållsarbetet påbörjas den 12 juni klockan 12.00. Tjänsterna blir då otillgängliga för dig som användare. Tjänsterna är åter tillgängliga den 15 juni klockan 8.00.
Vår kundservice kommer också att hålla stängt under underhållsarbetet. Om det uppstår ett akut fel i din lägenhet eller i ett gemensamt utrymme utanför våra öppettider kontaktar du Securitas på 010-470 53 01 eller den jourtjänst som din förening har avtal med.
Akuta felanmälningar är till exempel vattenläckor, strömbortfall i hela lägenheten eller avloppsstopp med risk för översvämning. Vi ber dig att avvakta med felanmälningar som inte är akuta med anledning av covid-19.
Kontakta oss om du har frågor eller funderingar innan underhållsarbetet. Du når oss på info.molndal@hsb.se eller 031-776 84 00.