Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Mitt HSB och digitala tjänster stängda den 12–14 juni

08 juni 2020 Den 12–14 juni kommer HSB att genomföra ett omfattande underhållsarbete i Mitt HSB och våra digitala tjänster. Du kommer därför inte att kunna logga in i Mitt HSB och hantera dina ärenden under helgen. Vår kundservice kommer också att hålla stängt.

Den 12–14 juni kommer Mitt HSB och våra digitala tjänster att vara stängda. Detta innebär att du inte kommer att kunna logga in eller komma åt några av våra applikationer eller system i Mitt HSB.

Underhållsarbetet påbörjas den 12 juni klockan 12.00. Tjänsterna blir då otillgängliga för dig som användare. Tjänsterna är åter tillgängliga den 15 juni klockan 8.00.

Felanmälan den 12 juni

Vår kundservice kommer också att hålla stängt under underhållsarbetet. Om det uppstår ett akut fel i din lägenhet eller i ett gemensamt utrymme utanför våra öppettider kontaktar du Securitas på 010-470 53 01 eller den jourtjänst som din förening har avtal med.

Akuta felanmälningar är till exempel vattenläckor, strömbortfall i hela lägenheten eller avloppsstopp med risk för översvämning. Vi ber dig att avvakta med felanmälningar som inte är akuta med anledning av covid-19.

Kontakta oss

Kontakta oss om du har frågor eller funderingar innan underhållsarbetet. Du når oss på info.molndal@hsb.se eller 031-776 84 00.