Som du kanske redan vet har Brf HSB Ostronet valt att förändra gruppavtalet med Com Hem.
Från och med den 3 maj 2021 kommer ert befintliga gruppavtal på bredband och telefoni därför att flyttas från vårt kabel-tv-nät till fibernätet.
För dig innebär det att gruppavtalet istället kommer att omfatta följande tjänster:
BREDBAND 1000
Det nya gruppavtalet ger dig tillgång till tjänsten Bredband 1 Gbit/s utan extra kostnad. Tjänsten för dig som vill ha det absolut bästa och mesta av höghastighetsbredband.
Trådlös router för bredband och telefoni ingår.
TELEFONI BAS:
Ett abonnemang på Telefoni Bas ingår också.
Ert gruppavtal på digital-tv kommer att fortsätta fungera i kabel-tv-nätet, men från och med den 3 maj 2021 omfattar det TV Bas istället för Digitalt Grundutbud.
TV Bas omfattar för närvarande följande kanaler:
SVT1 HD, SVT2 HD, SVTBarn HD, SVT24 HD, Kunskapskanalen HD, TV3 HD, TV4 HD, TV5 HD, TV6 HD, TV7 HD, TV9 HD, TV10 HD, TV11 HD, TV12 HD, TLC HD, National Geographic HD, Axess TV, Expressen TV, med flera.
Samt följande Playtjänster:
3HD, 5HD, 6HD, 8HD, 9HD, 10HD, 11HD, TLCHD, TVODSTER
Kontakta oss för att inte debiteras när det befintliga gruppavtalet upphör
Dina befintliga tjänster, som omfattas av det nuvarande gruppavtalet kabel-tv-nätet, kommer att fortsätta fungera. Vi vill dock uppmärksamma dig på att du kommer att börja debiteras ordinarie pris för dessa när det nuvarande gruppavtalet upphör. Du behöver därför kontakta oss för att beställa de tjänster som omfattas av det nya gruppavtalet i fibernätet. På så vis slipper du bli fakturerad för dina tjänster.
När du fått detta informationsbrevet så kan du redan nu ändra dina avtal, så rätt abonnemang är bokat till 2021-05 03.
Vi hoppas att du ska bli nöjd med det nya gruppavtalet. För att beställa tjänsterna som omfattas av det nya gruppavtalet når du oss på Kundservice på telefon 0775-17 17 20, med öppettider vardagar 08.00-19.00 och helger 09.00-15.00
(Comhem informationen finns som bilaga här under)