Information till mäklare

- Det finns ett garage till varje lägenhet. Hyran för garaget ingår i månadsavgiften. I varje garage finns belysning samt ett eluttag. Kostnad för elförbrukning avläses årsvis i februari, 500 kWh ingår och resterande förbrukning debiteras på avgiftsavin avseende april månad.

- Föreningen har åtta stycken motorvärmarplatser med timer, dessa kostar 200 kr/månad att hyra inklusive el. Just nu finns ingen vakant p-plats.

- TV och bredband från Telia ingår i avgiften

- Varje bostadsrättsinnehavare behöver teckna ett eget elavtal.

- Alla bostadsrättsinnehavare hjälps åt med yttre skötsel av grönytor sommartid enligt ett rullande schema. Vintertid hjälps vi åt gemensamt att skotta och sanda utanför sopbodan.

- Föreningen nyttjar kvartersgården Tregården, som finns belägen på grannföreningens Brf Hägnans tomtområde.