Kontakt

Här finns kontaktinformation till olika personer/funktioner som ni boende kan behöva komma i kontakt med.

Felanmälan (HSB)
Telefon: 
010-303 20 00 (vardagar 08:00-11:30, 12:30-16.00. Ej akuta felanmälningar gör du enklast på www.hsb.se/norr.

Akuta felanmälan dygnet runt

Om du drabbas av ett akut fel som inte kan vänta till nästkommande vardag, exempelvis vattenläcka, utelåsning eller elfel ska felanmälan ske va telefon 010-303-20 00. Vid brand, olycka eller inbrott, ring 112.

Har ni frågor, vänligen kontakta HSB på tel: 010-303 20 00 eller mejla kundservice.norr@hsb.se

Hissproblem (Kone)
Telefon: 0771-50 00 00
Felanmälan till Kone ska göras under kontorstid. Felanmälan jourtid görs endast om någon sitter fast i hissen.


Garageport 
(Beyron)
Telefon: 0970-66 750 i första hand men även 070-667 50 56 eller deras webb

TV och Bredband (Telia)
Telefon: 90200
Support: 020-240 250
Kundtjänst: 020-755 76
6

Parkeringsfrågor (Securitas)
Telefon: 0771-10 10 11

Störningsjour (Securitas)
Telefon: 019-300 200