HSB Norr förvaltning

01 september 2024

Från och med idag 1 september 2024 tar HSB Norr hand om den ekonomiska och tekniska förvaltningen. 

Felanmälan

Ej akuta felanmälningar gör du enklast på www.hsb.se/norr. Du kan också ringa på tel: 010-303 20 00 vardagar 08:00-11:30, 12:30-16:00.

Akut felanmälan dygnet runt

Om du drabbats av ett akut fel som inte kan vänta till nästkommande vardag, exempelvis vattenläcka, utelåsning eller elfel ska felanmälan ske via teleon 010-303 20 00. Vid brand, olycka eller inbrott, ring 112.

Mitt HSB - Mina sidor

Som inloggad i Mitt HSB, kan du via Mina sidor hitta information som rör din relation med HSB, avtal, upplysningar och liknande. Här inne hittar du också dina digitala avier med OCR-nummer. För att logga in i Mitt HSB besöker du www.hsb.se/norr och sedan klicka på Logga in knappen uppe till höger. Du loggar enkelt in med mitt BankID.

E-faktura, e-postfaktura och autogiro

Om du vill använda dig av e-faktura ansluter du dig via din internetbank. Där anger du avtalsnumret som du hittar på din avispecifikation, nedanför din adress. E-faktura kan du använda om du betalar mot följande bankgironummer: 5695-6998.

Önskar du att få avin som PDF via e-postfaktura? Kontaka vår kund- och medlemsservice via formuläret som du hittar på hsb.se/norr/kontakt/kundsupport/avgiftsavi eller ring på tel: 010-303 20 00.

Vill du betala via autogiro måste du ansöka om ett nytt, det du har haft tidigare kommer inte längre att fungera. Ansök via din internetbank eller Kund- och medlemsservice via formuläret på hsb.se/norr/kontakt/kundsupport/avgiftsavi eller ring på tel: 010-303 20 00.