Uthämtning av TV-box och router

07 juli 2016

Då det är många som fortfarande inte hämtat ut sina boxar kommer vi ha ett extra utlämningstillfälle nu på söndag 10/7 mellan kl. 18.00-20-30.

Befintlig utrustning fungerar fortfarande nu efter övergången men det är viktigt att alla hämtar en ny TV-box och router då dessa hör till lägenheten och ska finnas kvar vid flytt.

OM JAG INTE KAN PÅ SÖNDAG?
Ni som inte har möjligt att hämta ut er utrustning på söndag kan hämta dessa hos Vicevärden från och med måndag 25e Juli.

Öppettider Vicevärd:
Måndagar: 13.00-15.00
Onsdagar: 17.00-18.00
Fredagar: 13.00-15.00

Observera att Vicevärden har semesterstängt v.28-29 så det är först från den 25e Juli ni har möjlighet att hämta boxar.

PROBLEM ELLER FRÅGOR?
Alla som har problem eller frågor kring sina tjänster/utrustning ska vända sig direkt till Telia. De kan svara på alla era frågor. Det går även bra att gå förbi Teliabutiken som ligger högst upp i Smedjan i centrum.

Då vi har fått specialpriser och är de enda i hela Sverige med det här avtalet är det viktigt att ni vid all kontakt med Telia uppger att ni ingår i GAN-avtalet för Brf Varvet Hägern.

 Glöm inte bort att säga upp ev. befintliga tjänster för att slippa betala dubbelt!

 KONTAKTINFORMATION TELIA:

Support: 90 200

Felsökning, teknisk support

 

Beställningar: 070 606 11 99

Säga upp befintliga avtal, beställa installationshjälp m.m.

 
Eventuella frågor till styrelsen gällande avtalet kan skickas till: info.hagern@gmail.com