Om du saknas i porttelefonen är det på grund av att ditt telefonnummer inte varit inlagt på Mitt HSB när porttelefonen programmerades. För att få ditt telefonnummer inlagt i porttelefonen behöver du kontakta HSB Norr Kundservice: adress Smedjegatan 9 Luleå, telefonnummer 010-303 20 00, epostadress kundservice.norr@hsb.se Uppge namn, adress och telefonnummer för den som ska läggas in i porttelefonen.
Vi ber dig även att registrera ditt telefonnummer och din e-postadress på Mitt HSB och kryssa i att du vill ha e-postaviseringar under Min profil för att få information direkt när styrelsen lägger upp information eller dokument såsom nyhetsbrev. Vi vill verkligen understryka att om det sker något akut som styrelsen behöver informera om så kommer vi att göra det via ett meddelande från styrelsen och inte via anslag i portarna. Det är mycket viktigt att du håller dig informerad om vad som händer i föreningen
Instruktioner för att registrera telefonnummer, e-postadress och starta e-postaviseringar: Öppna valfri webbläsare och skriv in webbadressen https://www.hsb.se/norr/brf/kallkallan/. Följ sedan instruktionerna på bilden nedan
Med vänliga hälsningar,
Styrelsen för brf Kallkällan