Felanmälan

Felanmälan för fel i lägenheten görs till HSB Felanmälan, som tar emot och registrerar din anmälan. Gällande anmälningar för vitvaror vänder du dig direkt till leverantören.

I en nybyggd bostad är det normalt att det sker sprickbildningar i takvinklar och väggvinklar. Det är ett garantiärende som du gärna får felanmäla,
Dessa sprickor åtgärdas inte på en gång utan samlas ihop och åtgärdas i samband med tvåårsbesiktningen. 

KUND-& MEDLEMSSERVICE

TELEFON: 010-303 20 00
E-POST: kundservice.norr@hsb.se

LÄMNA EN FELANMÄLAN
MITT HSB: Logga in via hsb.se/norr
TELEFON: 010-303 20 00


AKUT FELANMÄLAN, DYGNET RUNT
Vattenläcka, elfel, mm
TELEFON: 010-303 20 00

FELANMÄLAN VITVAROR
Anmäl fel på vitvaror direkt till
Electrolux service
TELEFON: 090-18 70 40