Kvartersgården

I Kvartersgården inryms, uthyrningslokal med kök, tvättstuga, hall, toalett och kontor.

Bakom Vandrarstigen 56 förfogar föreningen över några gemensamma utrymmen. Det inrymmer gräsklippare, spadar, krattor mm. mm. Nyckeln hit är densamma som till tvättstugan.

Uthyrningslokal:

Uthyrningslokalen kan hyras av boende i föreningen mot fn. 100kr som läggs i trivselkassa. Uthyrning sker genom styrelsemedlemmarna. Ingen övernattning får ske i denna lokal.
.

Tvättstuga:

Varje Bostadsrättsinnehavare har vid köpetillfället fått en tvättstugenyckel och bokningscylinder.
Bokningstavla finns i tvättstugeentren.
Om du ingen har eller har tappat din Cylindernyckel måste bostadsrättsägaren köpa in nya hos HSB Norr.

Förslagslåda:

I Tvättstugeentren finns en förslagslåda där man kan lämna förslag eller kommentarer till styrelsen.

1748779040.gif