Från början var kundtjänst en öppen och starkt tillgänglig linje in till HSB Sydost. Det kommer servicecenter fortsatt att vara, men har under de senaste åren arbetat mer med HSB Sydosts förvaltning- och hyresaffär samt intern service för samtliga verksamheter. Detta kommer gruppen på servicecenter att fortsätta vidareutveckla utifrån sitt perspektiv med Cassandra Gustavssons i spetsen.
Cassandra, tidigare teamledare för kundtjänst, tilldelas rollen som verksamhetschef för servicecenter. Jenny Rydström – tidigare verksamhetschef för ekonomisk & administrativ förvaltning samt kundtjänst, kliver in i rollen som affärsutvecklingschef för förvaltning. Jennys fokus framåt kommer vara att arbeta med affärs- och systemutveckling för att skapa en ännu bättre kund- och medlemsupplevelse nu och i framtiden.
Ta gärna del av den uppdaterade organisationskartan för HSB Sydost här.
Du kommer fortsättningsvis nå servicecenter via samma telefonnummer som tidigare, på 010-451 30 00.
E-postadressen är uppdaterad till servicecenter.sydost@hsb.se. Om du nyligen har mejlat till den tidigare e-postadressen (kundtjanst.sydost@hsb.se) så är det inget problem då dessa vidarebefordras till rätt e-post under 6 månader framåt.