På Mitt HSB kan du skapa en felanmälan när som helst på dygnet samt följa alla aktiva felanmälningar och ärenden.
När du gör en felanmälan på Mitt HSB känner tjänsten av vilken fastighet och bostad som tillhör dig och du kan snabbare skapa din felanmälan.
På Mitt HSB kan du följa och se status för dina aktiva felanmälningar och se felanmälningar som gjorts för gemensamma utrymmen i föreningen.
På Mina sidor på Mitt HSB kommer du att få en sammanställning över såväl pågående som avslutade felanmälningar.
Som förtroendevald kan du följa samtliga felanmälningar som gjorts i bostadsrättsföreningen.
Detta gäller bostadsrättsföreningar som har felanmälan och ekonomisk förvaltning via HSB Mölndal.
Precis som tidigare kan du även göra en felanmälan via formuläret här på vår webbplats.
Om ditt ärende är akut ska du kontakta HSB Mölndals kundservice på telefon 031-776 84 00. Kundservice har öppet helgfria vardagar kl. 09.00–15.00 (lunchstängt kl. 12.00–13.00). Det går även bra att ringa oss för övriga ärenden.