En hemsida är ett effektivt verktyg för att hålla alla i bostadsrättsföreningen uppdaterade om nyheter och aktuella händelser. Här kan ni samla allt från stadgar till trivselregler på ett och samma ställe. Dessutom fungerar hemsidan som en bra kanal för att nå potentiella köpare som söker efter en passande bostadsrättsförening.
Fördelar för föreningen och köpare
En egen hemsida fungerar som föreningens digitala skyltfönster, vilket ger en tydlig bild av vad det innebär att bo här. Detta är även värdefullt för mäklare och banker. En uppdaterad hemsida gör det också lättare för styrelsen att svara på vanliga frågor, vilket minskar arbetsbördan.
Enkel administration och kostnadsfri support
När ni beställer en hemsida får ni tillgång till ett användarvänligt, webbaserat verktyg som ni kan administrera från valfri plats.
Vid beställning skapar vi en snygg och funktionell hemsidesmall till en låg uppstartskostnad. Ni får en introduktionsutbildning och därefter kan ni själva anpassa hemsidan med föreningens eget material och information. Den månatliga avgiften ingår i den årliga medlemsavgiften, vilket innebär att det inte tillkommer några extra kostnader. Behöver ni hjälp på vägen? Vi erbjuder kostnadsfri support när ni behöver det.
För mer information om hur vi kan hjälpa er att komma igång och skapa en hemsida.
Maila till info.ostergotland@hsb.se och skriv "Info om brf-hemsida" i ämnesraden.
I mailet vill vi gärna att du svarar på följande frågor: