Val av styrelse och revisorer

Val av styrelse och revisor för en mandatperiod sker på ordinarie föreningsstämma

Eftersom styrelseledamöterna och revisorer i regel väljs för en period av två år är det bara halva styrelsen som väljs varje år.

Valberedningen presenterar vilka förslag som inkommit. Val förrättas med acklamation eller sluten omröstning.

Är Du själv intresserad av att arbeta i föreningen, eller vill föreslå någon, ta då i god tid före årsstämman kontakt med valberedningen (dock senast februari månad).

Valberedningen består av: Daniel Nilsson                                                                                                                                                                  Doktor Ströms väg 5 D