TV, bredband och telefoni

Gruppavtal för TV, bredband och telefoni

Brf Stormen har ett gruppavtal med Tele2 för TV, bredband och telefoni. Avgiften för tjänsterna i avtalet ingår i månadsavgiften. Det innebär att hushållen i föreningen har tillgång till

  • Ett grundutbud av tv-kanaler, cirka 15 st.
  • Bredband 100, dvs bredband 100/10 (50 – 100 Mbit/s). Trådlös router ingår för bredband och telefoni.
  • Telefoni BAS. Utan månadsavgift. Du betalar endast för samtal du ringer. Ingående samtal är kostnadsfria.

Du får också tillgång till streamingtjänsten TV2 Play Grundutbud. Beställ tjänsten på www.tele2.se/tv/play-grundutbud.

TV & Streaming, snabbare bredband

Du kan välja en uppgraderad tjänst med tillvalspaket och kanaler. Se tv-abonnemang och priser på www.tele2.se/tv.

Du kan beställa snabbare bredband med en uppgraderingsrabatt om 300 kr/månad på bredbandstjänsterna. För aktuella bredbandstjänster se www.tele2.se. Välj Bredband och skriv in din adress (t ex Kapellgatan 13 29033 Kristianstad), välj sedan "sök".

Beställning och anslutning

Du som bor i fastigheten behöver ansluta dig till gruppavtalet som heter ”Brf Stormen 1115085”, oberoende om du varit Tele2 kund i din tidigare bostad.

Kontakta Kundservice på tfn. 90 222 för att beställa och få information om vad som gäller för ditt hushåll. Tele2 kommer då att skicka ut en ny utrustning för dina beställda tjänster. Det går att betala för tjänsterna genom e-faktura eller autogiro. För pappersfaktura tillkommer en avgift.

Bindningstid för utökade tjänster

Gruppavtalet innebär ingen bindningstid men en månads uppsägning gäller för utökade tjänster. Vid avflyttning måste hushållets avtal sägas upp. Om avtalet inte sagts upp en månad före avflyttning debiteras tiden tills avtalet har avslutats

Installationshjälp och teknisk support

Tele2.se/kundservice/drift-och-felsok/installations-och-teknisk-hjalp-i-hemmet kan du få bl.a. hjälp med heminstallation och teknisk support. Information och priser finns på den sidan.

Om Du får problem