Fem fördelar för styrelsen
Genom att bland annat föreslå en etablerad praxis, både för antalet möten under verksamhetsåret och dagordning för respektive möte, blir det lätt att göra rätt.
I den digitala tjänsten kan ni i styrelsen exempelvis:
- välja mellan HSBs föreslagna mallar eller skapa egna efter era specifika behov
- hantera andrahandsuthyrningar, motioner och frågor från medlemmar
- planera och kalla till olika möten
- fylla i digitala formulär
- skriva och signera protokoll, som sparas automatiskt i Mitt HSB.
Tre fördelar för medlemmarna
För medlemmarna förenklas och digitaliseras hanteringen av dokument och det blir enklare att:
- Kommunicera och ställa frågor till styrelsen
- Lämna in motioner till stämma
- Ansöka om andrahandsuthyrning
Vill din styrelse testa tjänsten?
Är din styrelse intresserad? Kontakta oss idag!
Tjänsten erbjuds HSB-brf med ekonomisk förvaltning hos HSB Skåne.
Se mer av tjänsten - titta på våra instruktionsfilmer