Om det gäller något brådskande
- ring någon i styrelsen direkt. Lista på förtroendevalda
Gäller det något problem i fastigheten
- gör en felanmälan till HSB:
Felanmälan görs till HSB Södertörn Kundtjänst på något av följande sätt:
• https://felanmalan.hsb.se/
Uppge följande:
- Region: HSB Södertörn
- Bostadsrättsförening/Hyresrätt: Flädern
- Din bostad: Fyll i den adress där problemet finns eller närmaste hus om det gäller ett problem utomhus.
- Lägenhetsnummer: Övrigt gemensamt utrymme (om du inte felanmäler något i en specifik lägenhet, t ex din egen).
Uppge kontaktuppgifter så HSB kan komma i kontakt.
- Läge: Uppge på vilken plats eller utrymme som problemet finns.
- Fel: Uppge vilkten typ av fel som anmäls.
• telefon 08-608 68 00 mellan 8:00-16:30 (lunchstängt 12-13), fredag 8:00-13:00