Leverantör av kabel-TV är Tele2 och de kanaler som ingår är Tele2's grundutbud. Kontakta Tele2 direkt om du önskar göra tillägg till det befintliga utbud eller skaffa anda tilläggstjänster. Observera att dessa inte ingår i månadsavgiften.
Telefonnummer | 90 222 |
---|---|
Webbplats | tele2.se/tv |
Leverantör av bredband är Telenor. För att bredbandet ska fungera behöver du ha ett eget bredbandabonnemang hos leverantören. En router ingår i abonnemanget.
Bredbandsabonnemanget är personligt och den gamla bostadsrättsinnehavarens abonnemang ska därför inte användas av den som övertagit lägenheten. Vid inflyttning behöver den nya bostadsrättsinnehaveren alltså beställa ett eget bredbandsabonnemang.
Vid utflyttning ska abonnemanget avslutas och routern ska skickas tillbaka till Telenor. Kontakta leverantören för att få en returfraktsedel.
För att komma igång med ditt bredband, kontakta Telenor via telefon eller via deras webbplats.
Telefonnummer | 0770 - 77 70 10 |
---|---|
Webbplats | telenor.se/bredband |
Varje boende ansvarar för den egna elförbrukningen i sin bostad. Du som är nyinflyttad behöver kontakta ditt elbolag och antingen teckna ett nytt elabonnemang och elavtal för din bostad, eller flytta med dig ett befintligt abonnemang från ditt tidigare boende. Om inget elabonnemang finns på plats kommer elen att stängas av inom kort.
Vid utflytt behöver du säga upp eller flytta med dig ditt elabonnemang och avtal till ditt nya boende. Ett alternativ är att låta abonnemanget skrivas över på köparen av lägenheten men varken flytt eller övertagande av elabonnemang sker automatiskt. Du behöver därför kontakta ditt elabonnemang och komma överens med den nya köparen.