OBS! Om du har en bostadsrätt är det ofta du själv som ansvarar för att anlita en firma för att åtgärda problemen/felen. Våra fastighetsskötare brukar dock hjälpa till i den mån de kan och har tid. Du får i dessa fall en faktura på det arbete de utför på samma sätt som du skulle fått om du anlitat en extern firma.
Öppettiderna är:
Tisdag: 08.00 – 10.00
Torsdag: 16.00 – 18.00
Felanmälan kan även ske på följande sätt:
Webben: hsb.se/sodertorn/felanmalan
När du skickar in en felanmälan via webben får du en bekräftelse på din anmälan till den e-postadress du angett. I mejlet finns en länk till ditt ärende där du kan komplettera dina uppgifter eller t.ex. bifoga en fil. Du kommer att få en epostavisering när något har hänt i ditt ärende.
Det går även bra att ringa in felanmälan till Kundcenter på telefonnummer: 08-608 68 00
Öppettider för felanmälan via telefon är:
Måndag-Onsdag 08.00-16.30
Torsdag 08.00-18.00
Fredag 08.00-13.00
Lunchstängt 12.00-13.00
Utanför kontorstid ber vi dig kontakta Securitas Jourmontör, tel 08-657 64 70. Hit vänder du dig om du har ett akut ärende, t ex sprutande vatten eller hett vatten. Om ditt ärende inte är akut ber vi dig vänta till nästa dag och ringa under kontorstid istället eller skicka in din felanmälan via webben.