Inblick 19 februari 2007

Kulvertbyte

Styrelsen har antagit ett av anbuden för kulvertbytet. HSB skriver ett beställningsärende och bokar ett första byggmöte med leverantören. Planerad tid är maj-juni.

Motioner och stämma

Årets stämma hålls måndagen den 21 maj kl 1900. Motioner som ska kunna behandlas innan och godkännas på stämman måste vara styrelsen tillhanda senast 31 mars.

Fritidskommitté

Styrelsen har en förhoppning om att kunna starta upp en fritidskommitté igen. Har ni själva intresse eller förslag på medlemmar som kan tänkas ställa upp kontakta gärna valberedningen.
Valberedningen består av Roger Tornberg, Nb 52 (sammankallande), Maria Grafström, Nb 40 och Rune Mattsson, Nb 106.

Bostadsrättstilläggsförsäkring

En folder från Trygg Hansa kommer att delas ut till de boende om tillägget som numera ingår i föreningens försäkring.

Nästa styrelsemöte

Nästa styrelsemöte äger rum den 26 mars 2007.

(e-post: hsb.pollux@bredband.net)