Inblick 29 oktober 2007

Städdag

Tack än en gång alla som hjälpte till på städdagen. Vi var något färre än vanligt men fick mycket uträttat.

Nya medlemmar

Vi vill hälsa familjen Engström i NB 84 och familjen Sandgren och Kvick i NB 22 varmt välkomna till föreningen.

Vattenslangar

Vintern kommer allt närmare och med den frosten och minusgrader. Glöm därför inte att ta bort vattenslangen och kopplingsnippeln i god tid så slipper vi frysskador.

Kundträff på HSB

Vår ordförande och vice ordförande (Janne och Pelle) har varit på kundträff på HSB och fått lite information om nyheter mm.

Tak sopningen

Tak sopningen i somras är reklamerad och kommer förhoppningsvis att åtgärdas till våren.

Tvätt tider

När ni har avslutat ert tvättpass glöm då inte att ta bort er tvättkolv. Likaså om ni inte kan utnyttja er bokade tid så ta bort tvättkolven så slipper man vänta en timme innan bokad tid kan tas över.

Budgetmöte

Styrelsen kommer att hålla budgetmöte den 18 november.

Nästa styrelsemöte

Nästa styrelsemöte äger rum den 26 november.

//Styrelsen

(e-post: hsb.pollux@bredband.net)