Sök bostad/Hyr bostad: Du som intresseanmälde en hyresrätt perioden 8-10 april i Uppsala län behöver göra en ny intresseanmälan på grund av tekniskt fel.

Bredband, TV och Telefoni

Om det uppstår problem med uppkoppling eller om du vill beställa ökat utbud av tjänster vänder du dig direkt till bredbandsleverantören Telenor

För att bredband, IP-telefoni och TV ska fungera måste man kontakta Telenor så att man blir registrerad. Kostnad för bredbandet betalas via hyresavin.

Telefon: 020-222222

I samband med att du köper/säljer en lägenhet så kan inkopplingstiden av bredband/TV förkortas för den nye medlemmen om router och TV box stannar kvar i lägenheten och abonnemanget (debiteras via din månadsavi) överlåts på den nye medlemmen.

Om du vill överlåta ditt abonnemang så kan du gå in på denna länk för att se hur du går tillväga: https://www.telenor.se/support/priser-villkor-och-blanketter/fast-bredband-tv-telefoni/overlatelse2/overlata-tv--eller-bredbands-abonnemang/.

Observera! Abonnemanget kan vara mer än basutbudet.