HSBs servrar och plattformar behöver förnyas och kommer i samband med det att flyttas. Syftet är att HSB ska få en enhetlig och gemensam IT-plattform och därmed skapa bättre förutsättningar för stordriftsfördelar, förbättrad stabilitet och säkerhet, samt en framtidsäkrad digital miljö.
NÄR?
Underhållsarbetet påbörjas kl. 12:00 fredag 12 juni och du kan inte använda våra tjänster förrän 08.00 måndag 15 juni.
VAD OMFATTAS?
Tjänsterna som blir otillgängliga för dig är Mitt HSB, HSB Portalen, samt stora delar av HSB.se. Det innebär att våra tjänster Föreningsdokument, Digital Felanmälan, Överlåtelser, Fakturahantering, Ekonomiska rapporter, med mera, kommer att ligga nere under den helgen.
KOM IHÅG
Har du fakturor att attestera eller överlåtelser att godkänna, se till att göra det före kl. 12:00 på fredag 12 juni. Tjänsterna är åter tillgängliga kl. 08:00 på måndag 15 juni.
Har du några frågor är du alltid välkommen att kontakta oss på info.sodertorn@hsb.se eller på 08-608 68 00.
HSB Södertörn