Från och med juni 2019 kommer HSB Södertörn att få ett nytt talsvar som möter de boende när de ringer.
– Vi har lyssnat på våra kunder och har nu gjort en rad ändringar för att ge en förbättrad kund- och medlemsupplevelse, säger Jenny Langone, Verksamhetschef Förvaltning och Kundcenter HSB Södertörn.
Det nya talsvaret är enklare, med färre menyval och har ett nytt informationsmeddelande som bland annat informerar om att de boende själva kan göra felanmälningar på hemsidan hsb.se/sodertorn.
– Genom att lyfta våra digitala tjänster hoppas vi på att kunna hjälpa och inspirera våra boende att gå över mer till självbetjäning. Ofta finns redan informationen eller funktionen som de efterfrågar men nu hoppas jag att genom detta blir det enklare att hitta, avslutar Jenny Langone.
Våra digitala tjänster hittar ni här:
Felanmälan
https://felanmalan.hsb.se/
Kontakt och FAQ
https://www.hsb.se/sodertorn/om-hsb/kontakta-oss/arenden-for-kundcenter/