Vi hanterar allt från noggrann kvalitetssäkring av lönedata till punktlig utbetalning och distribution av lönespecifikationer. Vår tjänst inkluderar även den kritiska aspekten av rapportering till myndigheter, vilket säkerställer fullständig regelefterlevnad för din förening.
För föreningar med anställd personal tillhandahåller HSB Södertörn expertis genom våra HR-specialister. Vi tillhandahåller värdefull information om arbetsgivaransvaret och ser till att ni håller er informerade om viktiga uppdateringar som påverkar era anställda.
Låt oss ta hand om detaljerna i er lönadministration så att ni kan koncentrera er på det som verkligen räknas för er fastighet och dess medlemmar. Vår tjänst ger inte bara trygghet i den dagliga hanteringen utan bidrar också till en mer strategisk och långsiktig utveckling av föreningens resurser.
Är du intresserad av att optimera er löne- och arvodesprocess? Fyll i vårt kontaktformulär för mer information om hur vi kan underlätta din bostadsrättsföreningens lönehantering. Med HSB Södertörn får ni en pålitlig och kompetent partner som står redo att stötta er.