Föreningen har ett gruppanslutningsavtal med Telenor gällande bredband och telefoni som ingår i månadsavgiften, se nedan.
Detta ingår i din gruppanslutning:
Du kan flytta över ditt gamla nummer, kontakta Telenor så hjälper de dig. Ring Kundtjänst på Telenor för att aktivera dina tjänster: 020-22 22 22.
Använder du IP-telefoni från Telenor?
Här kommer det ett litet tips som kan bespara dig lite tid. Ibland kan det uppstå kortare avbrott i förbindelsen vilket innebär att telefonen "går ner".
Dra ur kontakten för IP-modemet och vänta i ca 10 minuter, koppla sedan in den igen.
Har du tur är det allt vad som krävs.
Det kan bespara dig felsökningstid och väntan i Telenor kundservice.
Föreningen har ett gruppavtal med Tele2 och kostnaden för tv-kanalerna ingår i månadsavgiften. I gruppavtalet ingår det digitala grundutbudet samt paketet "Tv Bas HD". Kontakta Tele2 eller gå in på deras hemsida för att beställa "Tv Bas HD" hem till dig. Kanalerna i "Tv Bas HD" kan inte sökas fram utan en digitalbox eller tv-modul.
Länkar: