Välkommen till Brf Trädgårdsmästaren

Brf Trädgårdsmästaren hittar du på
Lundbovägen 17 A-F i stadsdelen Granlo i Sundsvall.
Vi är en anrik förening som bildades redan 1964 och består av 44 lägenheter, från ettor till fyrarummare. Till varje lägenhet medföljer förråd samt matkällare.

Våra gemensamma grönytor är en nybyggd (2022) uteplats i berså med paviljong och grill samt en stor altan med grill och paviljong som används flitigt sommartid av oss medlemmar. Vi har även ett antal gemensamma lokaler såsom modernt utrustade tvättstugor, cykelförråd, barnvagnsförråd etc. Vi har även 2 molocker för sophantering, den ena är till för matrester och den andra för hushållssopor.

För föreningens medlemmar finns även möjlighet att hyra motorvärmarplatser samt 2 carport-platser med separata köer.

Omgivningarna bjuder på vackra natur- och friluftsområden liksom närhet till butiker, hälsocentral, förskolor, skolor och Mittuniversitetet. Vi har goda cykel- och bussförbindelser in till Sundsvalls city som endast ligger ca.3 km bort.

Stadsdelen Granlo har ca. 3 400 invånare och består av både villaområde, radhus och bostadsrätter.
Trenden visar att fler och fler är intresserade av att bo här och det är inte för inte som vårt område kallas för "Populära Granlo".

Varmt välkommen till oss!

Sophantering