Vid akuta fel såsom t.ex. vattenläcka, stopp i avlopp eller strömlöshet, men även vid problem med porttelefonen, skräp och åverkan, fel på lås och dörrar samt problem i gemensamma utrymme.
Gör en digital Felanmälan här! En digital anmälan går fortare fram till våra fastighetsskötare.
Efter växelns stängning: Jourmontör 08-657 77 22 - endast om det är akut och inte kan vänta till nästa vardag.
Tänk på att
Vid felanmälan ska du förutom att berätta vad som är fel även ange ditt namn, lägenhetsnummer, portnr och dina kontaktuppgifter + att du bor i Brf Aspnäs i Järfälla.
Har du störande grannar m.m?
Vad gör man om man blir störd av sina grannar? I första hand bör du försöka tala med den granne som stör dig. Kanske är vederbörande inte medveten om att du blir störd så tala med grannen i en trevlig samtalston.
Upprepade störningar trots att du talat med grannen gör en anmälan till styrelsen här eller lägg en lapp i styrelsens brevlåda Aspnäsvägen 30, gatuplan.
Det är viktig att vi får ditt klagomål skriftligt, Viktiga uppgifter att fylla i är:
- Datum och klockslag, portnr, den störande grannens namn/lägenhetsnummer samt på vilket sätt du blivit störd.
Styrelsen journalför klagomålen och kan på så sätt komma vidare om det rör sig om någon som stör ofta.