Felanmälan när som helst, använd HSB:s formulär
Felanmälan, vardagar kl. 7–16.30, kontakta HSB Servicecenter
Felanmälan, övrig tid och akut, kontakta HSB-jouren, men notera att styrelsen först ska ge samtycke till att du kontaktar HSB-jouren!
Felanmälan och frågor om internet, se Internet
Skadedjur, kontakta Nomor
Försäkringsfrågor, kontakta HSB förvaltningskontor
Du behöver ha en hemförsäkring för att försäkra dina saker som du har i bostaden. För att försäkra sig mot skador på själva bostaden (exempelvis vattenskador på golv och väggar) krävs ett bostadsrättstillägg. Brf Balder har ett sådant bostadsrättstillägg, så du behöver inte själv skaffa det.
Reparationer, se HSB Förvaltningskontor
Hyra förråd/lokal, garageplats eller parkeringsplats, se HSB Förvaltningskontor
Svar på vanliga frågor, se FAQ
Rådgivning om boendefrågor, kontakta HSB förvaltningskontor
Balders stadgar, se stadgar och policy
Synpunkter till Balder, kontakta styrelsen
Årsredovisningar, se här under Om Balder