Gör din felanmälan digitalt på brfbandhagen.se/fel eller ring 0771-722 722 (knappval 1) vardagar 07.00–21.00.
Vid akuta fel övriga tider ring 08-657 77 22 (hanteras av Securitas Jourmontör). Till akuta fel räknas översvämning eller risk för översvämning, elstopp i hela lägenheten och liknande. Vid en anmälan debiteras föreningen med en fast kostnad. När felet har avhjälpts kontaktas du av förvaltaren, som avgör om fakturan belastar föreningen eller dig personligen. Kostnaden för en anmälan är cirka 2000 kr samt tillkommande kostnader för arbetet.
Medlemsservice kontaktas för frågor om avgifter, förråd, lån, avgifter, inre fond, bostadssociala frågor (till exempel störande grannar), upplåtelse i andra hand, försäljning av bostadsrätt, panter, garage, p-platser samt råd och tillstånd för ombyggnation.
E-post medlemsservice@brfbandhagen.se eller ring 010-442 11 00 vardagar 08.00–16.30.
Bokning görs på e-post boka@brfbandhagen.se.
Vid störningar (oväsen/fester) inom fastigheterna ring störningsjouren på 08-568 214 00 alla dagar klockan 20.00–04.00.
HSB är föreningens ekonomiska förvaltning. För frågor om försäljning av bostadsrätt, medlemskap i HSB, panter, avgifter, inre fond och stadgefrågor. E-post maklare@brfbandhagen.se eller ring 010-442 11 00.
Styrelsen arbetar med föreningens långsiktiga utveckling och föreningsfrågor och nås på e-post styrelse@brfbandhagen.se.