Detaljerade tidsplaner för fönsterrenoveringen

13 november 2022 Detaljerade tidsplaner för fönsterrenoveringen finns nu publicerade hemsidan.

Detaljerade tidsplaner för renoveringen finns nu publicerade på föreningens hemsida under Mitt boende → Aktuella händelser.

Tidsplanerna listar lägenheterna efter skatteverkets fyrsiffriga lägenhetsnummer. Planerna innehåller fönsterbytets varaktighet, startdatum, slutdatum, och antal fönster för respektive lägenhet.

Är du i behov av praktisk hjälp inför eller under renoveringen på grund av till exempel nedsatt rörelseförmåga, sjukdom eller ålder kan du kontakta styrelsen. Vi kommer då att se efter om föreningen kan hjälpa till med att lösa de specifika behoven.

Trevlig höst!
– Styrelsen

Detailed time plans for the renovations have been published on the association’s website in Mitt boende → Aktuella händelser.

The time plans list the apartments by the Swedish Tax Agency’s four-digit number. The plans contain the window replacement duration, start date, end date, and amount of windows for each apartment.

If you are in need of practical assistance before or during the renovations due to disability, illness or age, please contact the board. We will then evaluate if the association can help fulfill the specific needs.

Happy autumn!
– The board