2023-02-01 Avgiftshöjning

01 februari 2023 Avgiften höjs med 2% från och med april
Papper och kuvert på hög

Med anledning av stigande räntor och driftskostnader så har styrelsen beslutat att höja föreningsavgiften med 2% från och med April i år.

Vill du veta mer om föreningens kostnader finns årsredovisningar för tidigare år tillgängliga på hemsidan. Du hittar dem under Om föreningen → Årsredovisningar. Årsredovisningen för 2022 kommer skickas ut till alla medlemmar 2-6 veckor innan föreningsstämman den 2 maj.

– Styrelsen

English

Due to rising interest rates and running costs the board has decided to increase the association fee by 2% as from April this year.

If you would like to know more about the association’s costs, the annual reports for previous years are available (in Swedish) on the association’s website. You can find them in Om föreningen → Årsredovisningar. The annual report for 2022 will be sent out to all members 2-6 weeks prior to the general meeting on 2nd of May.

– The board