Infomöte om gruppanslutning den 26 september Kl. 19.00

12 september 2019 I Juli 2019 tillsattes en arbetsgrupp med uppgift att se över möjligheterna för att gruppansluta samtliga bostäder till en leverantör för internet för att på så sätt få ett billigare bredband för alla. Under infomötet presenteras de bästa alternativen.

Infomöte den 26 september 2019 kl. 19.00 i föreningsloklen på A2

Rättelse:
Det har tidigare kommunicerats att en extrastämma kommer att äga rum, så är inte längre fallet. Karaktärern av mötet har ändrats till ett infomöte.

Vårt avtal med Telia löper ut i januari 2020 och vi har därmed undersökt möjligheten att gruppansluta alla lägenheter till en leverantör och på så sätt få ett mycket fördelaktigt pris på internet med hög hastighet.

Här med är alla inbjudna till ett einfomöte i föreningslokalen på A2 den 26 september 2019 kl. 19.00. Under mötet kommer vi att presentera de olika alternativ som levt upp till de kriterier vi satt Det kommer även att finnas en representant från branschen på plats för att svara på era frågor.

Varmt välkommen!