Medlemsmöte 2022-09-26

28 augusti 2022 Fönsterrenoveringen börjar närma sig! Vi bjuder in till informationsmöte och frågestund tillsammans med FMS Bygg & Fastighetsservice AB.
Vit vägg med fönsterparti på högersida. Solljus strålar in.

Vi hoppas att många av er gläds av att fönsterrenoveringen snart kommer igång. Extra glädje får vi även av att Länsstyrelsen Stockholm har beviljat föreningen energibidrag för renoveringen. Energibidraget kommer att täcka en betydande del av kostnaden och hjälpa föreningen att genomföra fler energibesparande åtgärder för våra byggnader.

Fönsterrenoveringen kommer att utföras av FMS Bygg & Fastighetsservice AB med start nu i Oktober och planen är att det ska bli färdigt Juni 2023. Inför starten önskar vi bjuda in till ett medlemsmöte där vi går igenom praktisk information och öppnar upp för en frågestund tillsammans med FMS.

Styrelsen önskar alla en trevlig sensommar och hoppas på att ses i föreningslokalen den 26 September!

Varmt välkomna!

Information och frågestund kring fönsterrenoveringen

Måndag den 26 septermber,
kl 18:30 - 19:30