Det installatörerna har gjort, enligt avtalet för den s.k vidaredragningen är att man installerat ett nytt uttag bredvid det gamla. Det gamla uttaget har en kontakt som är för svag för att levera ut signalen direkt till vardagsrummet. Därav det nya uttaget, samt en kabel emellan (grön kabel=patch). Har man, av någon anledning INTE fått den gröna kabeln lämnad av installatör/insatt i uttaget, ska man höra av sig till installatören.
OBS! Vi påminner att ringa in och beställa "sin" digitalbox hos Bredbandsbolaget. Detsamma gäller för om man vill använda trådlöst Internet (istället för kabel) och behöver en router. Den beställer man hos Bredbandsbolaget. Likaså övriga tjänster (inspelningsbar hårddisk, annat kanalpaket mm). OBS T1-bas är det kanalpaket som ingår i gruppanslutningen!!
OM man har synpunter på vidaredragningen t ex installationen vill vi att ni vänder er direkt till ansvarig för vidaredragningen på plats, AV-line. Kontaktuppgift finns på aviseringslappen.
OM man övergripande frågor gällande vidaredragningen vill vi att ni vänder er direkt till ansvarig för vidaredragningen, Zengun Telecom. Kontaktuppgift finns på aviseringslappen.
// Styrelsen