Kontakt

Tänk på att det alltid går fortare om ni vänder er direkt till rätt forum. Styrelsens arbete avgränsar sig i första hand till just styrelsearbete. Administration, andrahandsuthyrningar, fakturor mm, sköts av HSB. Nedan har ni kontaktuppgifter till HSBs Servicecenter. I den mån de kan så svarar de på frågor per telefon, annars skriftligt. Fastighetsförvaltningen sköts av Spetsudden AB.

För direkt kontakt med styrelsen, skicka ett mail till styrelsen.farjan@gmail.com.

Kontaktuppgifter HSB

HSB Service center
tfn: 010-442 11 00
service.stockholm@hsb.se

Mån-ons & Fre: 08.00-16.30 Tors: 08.00-18.00

Förvaltning

Färjans löpande förvaltning drivs av Spetsudden AB

Föreningens förvaltare nås genom: info@spetsudden.se

Telefon: 08-22 04 44

Det flesta fel som inträffar inne i lägenheten är ditt personliga ansvar. Undantag finns: vattenledningar, avlopp och värme är några, kontakta styrelsen om du är osäker.

Felanmälan gäller även för gemensamma utrymmen utanför lägenheten: gård/vind/trapphus/tvättstuga

Felanmälan
Vardagar 07.00 – 21.00
Telefonnummer: 08-22 04 44 

E-post: felanmalan@spetsudden.se

Akuta fel efter kontorstid anmäls till fastighetsjour, 08-18 70 00

Öppettider måndag – fredag 21.00 – 07.00 samt helger

Låsjour, dygnet runt 08-652 04 00

Övriga kontakter hittar du i PDF nedan.

 

Nedan finns mer detaljerad information: