På Home Solutions webb (länk nedan) kan du logga in och följa den egen el-förbrukning.
Skulle det vara så att du inte kommer in på denna sajt, brukar det vanligtvis vara frågan om:
1) Ditt lösen slutat fungera, eller 2) Ditt lösen aldrig fungerat...
I det sistnämnda fallet, finns på Home Solutions webb en automatiserad rutin för att ordna hem en fräscha koder, en rutin som fungerar. Se bara till att du ännu har tillgång till den mejladress du använde när du en gång registrerade ditt konto.
Det vanligaste felet är att fel adress skrivs, vilket för med sig att aktiveringsmejlet skickas till fel adress.
I annat fall, om du bytt mejladress eller om du inte bodde här då registreringsnycklarna delades ut eller VadDetNuKanVara... kort sagt: att koderna inte finns mer, är det förvisso lite krångligare, men det går, det är möjligt att ordna hem nya registreringsnycklar.
Om du inte kan registrera kan du skicka ett mejl till nedanstående adress (Portal_Support). I mejlet skall följande uppgifter lämnas:
• namn och adress.
• lägenhetsnummer.
• bostadsrättsförening
Ps - Portal_Support länk alternativ 1 funkar inte alltid. Alternativ 2 funkar bättre, men där måste du själv klicka dig fram till Portal_Support
Home Solutions
Användarstöd
Lösenordsgenerator Home Solutions
Portal_Support (1)Portal_Support (2)