Utnyttja ditt medlemskap i HSB!

04 januari 2019 Många fina rabatter erbjuds oss som är medlemmar i HSB. Läs mer...

Tidigare har vi som medlemmar i HSB fått ett medlemsbevis med posten varje år. Så fungerar det inte längre. Numera är vi tvungna att gå in på HSB:s hemsida och "hämta" detta medlemsbevis elektroniskt. Detta medlemsbevis måste du visa upp på de flesta ställen som erbjuder oss medlemmar dessa rabatter.

Nedan ser du information klipp direkt från HSB:s hemsida:

 

Varför har jag inte fått ett årsmärke?

Från och med 2018 har vi övergått till ett digitalt medlemsbevis som du hittar genom att logga in i "Mitt HSB". Du loggar in genom att besöka "www.hsb/stockholm", där klickar du på "Mina sidor" och sedan på "Medlemsbevis". Genom att klicka på medlemsbeviset öppnas det i helskärm och kan på så vis lätt visas upp via en smartphone. Det går även att skriva ut en papperskopia av medlemsbeviset. Om du saknar en smartphone och utskriftsmöjligheter hjälper vi på Kund- och medlemsservice gärna till med en utskrift av ditt medlemsbevis. Kontakta oss via formuläret nedan eller på telefon: 010-442 11 00.

 


Till nyhetslistan