Föreningens fastighetsskötsel utförs av HSB Stockholm. Felanmälan görs i första hand genom att logga med ditt mobila bankid på HSB Mina sidor på följande adress: felanmalan.hsb.se alternativt på telefon 08 - 695 00 00
Du är välkommen att kontakta i första hand fastighetsskötaren i alla akuta frågor och i andra hand styrelsen. Om han har möjlighet åtgärdar han problemet själv. Observera att man bekostar själv reparationer som åligger bostadsrättshavarna.
För fel i tvättstugan gäller andra rutiner, läs mer under rubriken Gemensamma utrymmen.
Föreningen arrangerar normalt två städdagar (vår och höst) då alla medlemmar hjälps åt att städa gemensamma utrymmen, sopa på innergården, putsa förnster mm.
Namntavlorna vid entrén i respektive trapphus uppdateras av föreningen. Porttelefonsystemet är under avvecckling och kommer inte att renoveras. Varje medlem får därför själv beställa och sätta upp namnskylt om man vill ha sitt namn vid porttelefonen.