På hsb.se/stockholm/om-hsb/kontakt/ finns svar på många vanliga frågor.
För snabbast möjliga hjälp vid ett fel i din lägenhet eller i ett gemensamt utrymme gör du en felanmälan via Mitt HSB eller felanmalan.hsb.se
Detta kan du göra på flera sätt, du kan:
FASTIGHETSJOUR
- Vid allvarliga fel som inte kan vänta till kontorstid ring 08-695 00 00
- Felen bör vara av sådan art att det inte går att vänta till normal kontorstid, ex. vattenläckor, strömavbrott, sönderslagna glasrutor i portar, m.m.
- Tänk på att en jouranmälan är en extra kostnad för föreningen.
FELANMÄLAN
- En felanmälan som görs inloggad i Mitt HSB eller på hsb.se/felanmalan går direkt till en fastighetsskötare som registrerar ärendet och återkopplar till dig inom två arbetsdagar.
MITT HSB DYGNET RUNT
- Logga in med BankID på Mitt HSB via hsb.se för att till exempel registrera och följa din felanmälan.
TELEFON
- Måndag – onsdag & fredag: 08.00 –16.30 Torsdag: 08.00 –18.00. Ring 010-442 11 00
FÖRENINGENS FÖRVALTARE
- Föreningens förvaltare på HSB är Åsa Aremyr Boding. Hon kan nås på telefon: 010-442 50 23 / Vxl: 010-442 50 00. Telefontid är 08-16.
HSB STOCKHOLM
www.hsb.se/stockholm