Semestertider

26 juni 2024 Från och med 1 juli till och med 31 juli har styrelsen semester. Under semestern kommer inte styrelsen att besvara mejl, vi hänvisar er till HSBs Kund- och medlemsservice eller Delagotts felanmälan.

Kontaktuppgifter:

HSBs Kund- och medlemsservice https://redaktor.hsb.se/stockholm/brf/hogdalen/ditt-boende/hsb-service-center/

Kontakta alltid HSBs Kund- och medlemsservice vid frågor rörande: begäran om andrahandsuthyrning, bostadsavgiften och avier, pantförskrivning, överlåtelse, parkerings- och garagehyran, frågor rörande medlemskap mmDet finns en mängd blanketter för olika ärenden som man kan begära här. Mejla till adress: service.stockholm@hsb.se  

Vill man ha ett snabbt svar rekommenderas dock att man ringer telefon: 010-442 11 00.

 Delagotts felanmälan, https://www.delagott.se/felanmalan

Delagotts telefontider för felanmälan är mån-fre kl 08:30-16:00, telefonnummer 08-33 12 10, Övriga tider kopplas ditt samtal till deras svarsservice där du kan lämna ett meddelande, så ringer de upp dig istället. Det går även bra att mejla dem på felanmalan@delagott.se

Är ditt ärende akut och utanför våra öppettider? Då går det bra att kontakta Securitasjouren på telefon 08-657 77 72. Ett ärende är akut om det kan leda till större skador på fastigheten eller löper risk att skada person eller egendom. Observera att utryckning av jouren innebär en kostnad som kan komma att debiteras dig som medlem.

 Övriga frågor:

·       Nyckelärenden hanteras av Bergs lås AB: https://www.bergslas.se/kontakt

·       Aptus frågor :https://www.hsb.se/stockholm/brf/hogdalen/nyheter/boka-foreningslokalen-via-aptus-appen/

·       Jour Vid allvarliga fel som inte kan vänta till kontorstid:   08-657 77 22


Till nyhetslistan