Den som söker mer detaljerad information eller har frågor kring projektet Stambyte kan kontakta någon i styrelsen genom att mejla till styrelsen@karrdal.se
Beslutsprocessen
Den 20 och 21 februari 2017, kl 18.30, hölls medlemsmöten i Kärrdalsskolans aula. Då lämnades detaljerad Information om det planerade stambytet. Projektledaren Sune Bohlin gick igenom den folder som samtliga medlemmar i föreningen tidigare fått i sina brevinkast.
Den 1 och 2 mars 2017, kl 16.00 - 19.00 hölls Öppet Hus i föreningens styrelselokal. Medlemmarna fick tillfälle att ställa frågor och diskutera vad det planerade stambytet kommer att innebära.
Den 7 mars 2017, kl 18.30, hölls en extrastämma i Kärrdalsskolans aula då medlemmarna röstade om styrelsens förslag till utförande av stambyten och badrumsrenoveringar.
Den 15 resp 20 november 2017 hölls informationsmöten i Kärrdalsskolans aula.
Den 5 december 2017 hölls en extrastämma i Kärrdalsskolans aula då medlemmarna röstade om de förändringar som följer av stambytet.
Se mer information i bilagorna nedan.