Driftstörning under Sök bostad/Hyr bostad: Just nu går det inte se lediga hyreslägenheter i Uppsala län. Vi arbetar på en lösning.

Driftavbrott i fjärrvärmeleveransen i delar av Järfälla

05 mars 2025 Torsdagen den 6/3 klockan 08:00 till 18:00

Vi har en läcka på en ledning som vi måste åtgärda så snart som möjligt under kontrollerade former. De berörda visas visuellt på vår avbrotts sida som man når enligt info nedan. Sluttiden ä ren uppskattad tid. Anmäler till utskick för SMS/mejlinformation för att få uppdateringar vid förändringar.

Avstängningen påverkar värme- och varmvattenleveranserna, kallvattnet påverkas inte. Se aktuella avbrott via QR koden här under.

Vi ber om överseende med de olägenheter detta kan medföra för er. Har ni frågor eller behöver mer information kontakta oss gärna. Du hittar också avbrottsinformation på https://www.eon.se/fjarrvarme/avbrott/aktuella Kundservice: 010-228 39 27 Med vänlig hälsning E.ON Energilösningar Sverige AB Region Stockholm

Avbrottsinfo via sms eller mejl
Du som har fjärrvärme från E.ON kan få information via sms eller mejl när det är störningar i fjärrvärmeleveransen. Vi skickar ett meddelande om när avbrottet förväntas vara avhjälpt och uppdaterar förstås prognostiden för arbetet om det behövs. Du kan registrera dig på kommun- eller länsnivå till tjänsten och ange flera nummer eller mejladresser. På så sätt kan du ha koll på fritidshuset även när du är hemma och tvärt om!

Hur funkar det?
Om det blir störningar i fjärrvärmeleveransen som berör någon av de kommuner eller län som du har registrerat för tjänsten, får du ett sms eller mejl från oss med information om avbrottet och när det ska vara åtgärdat. När felet har avhjälpts får du ett nytt meddelande och du har sannolikt fått tillbaka värmen igen

Om felet kvarstår
Om du fortfarande inte har värme i fastigheten, trots ett meddelande om att felet ska vara avhjälpt, beror det sannolikt på att felet är löst men att det tar en stund innan värmen har nått full effekt hos dig. Om du inte anser att felet är löst, tveka inte att kontakta oss (eller din fastighetsägare) och meddela detta så att felet kan åtgärdas så fort som möjligt.

Vi tar emot din felanmälan alla dagar dygnet runt: 010-228 39 27