Kontakta HSB för frågor om avgifter, förråd, hyror, försäljning av bostadsrätt, panter, garage, p-platser.
Telefon: 010-442 10 00 (växel) eller 010-442 11 00 (servicecenter).
Telefontider är varadagar 08.00-16.30, dag före röd dag 08.00-13.00.
E-post: service.stockholm@hsb.se
Till Delagott kundtjänst anmäler du fel i fastigheten eller byte av namn på dörren.
Telefon: 08-551 105 00
E-post: kundtjanst@delagott.se
Hemsida: www.delagott.se/felanmalan
Vid akuta fel utanför kontorstid (mellan kl 16.00-08.00) ringer du kundtjänst och blir kopplad till jouren (du kan även få kontakt med jouren på dagtid). Detta gäller enbart vid akuta fel som till exempel stopp i toalettstolen, om vatten stiger upp ur golvbrunnen eller liknande.
Vid missbruk av jourtjänsten kommer du som boende att debiteras. Är du osäker på vilka kostnader föreningen täcker är det bäst att du stämmer av det med Delagott först.
Vid inbrott i lägenhet eller källare - Anmäl till Polisen och kontakta styrelsen.
Styrelsen arbetar med föreningens långsiktiga utveckling och föreningsfrågor. Du hittar mer om styrelsens ledamöter på styrelsesidan.
E-post: styrelsen@exponeringen2.se