Hej alla, Vi hoppas att ni har en härlig sommar! Här kommer lite info från oss.
Vi vill informera er om en stor uppdatering: i höst, med start planerad till mitten av september, kommer föreningen att uppgradera processen för hantering av digitala nycklar och Aptus konton.
För att genomföra detta behöver vi samla in era uppgifter. Ni kommer att få hem ett informationsblad med alla detaljer om hur ni kan skicka in era uppgifter. Det kommer att vara möjligt att skicka in informationen via post, kontaktformuläret på vår hemsida eller via e-post. Mer information kommer att finnas i utskicket.
För att skydda vår gemensamma egendom, vänligen se till att dörröppningsautomatiken är frånkopplad när ni ställer upp portarna. Detta hjälper till att undvika skador och onödiga kostnader för oss alla.
Vi är glada att meddela att våra nya porttelefoner beräknas vara igång i början av augusti. Arbetet förväntas vara klart inom ett par veckor, men vi vill inte lova för mycket för tidigt.
Om ni upplever bokningsfel på Gård 12, vänligen rapportera dessa till Nacka Drift & Skötsel och föreningen. Använd gärna vårt kontaktformulär på hemsidan istället för att mejla till info@brf-marden.se, så hanterar vi ärendet snabbare.
Med vänliga hälsningar Styrelsen