Vårt avtal med ComHem innebär följande:
Det går även att få bredband och telefoni från ComHem.
Från 1 mars 2015 levererar Bahnhof bredband till alla lägenheter i föreningen via bredbandsuttaget. Kostnaden ingår i månadsavgiften och motsvarar c:a 47 kr/mån.
För att ansluta sig till Bahnhofs bredbandstjänst räcker det med att koppla in datorn i nätverksuttaget och surfa in på valfri hemsida så kan man aktivera ett konto på några minuter. Kommer du inte in per automatik går du in på dhcp.bahnhof.se och följer instruktionerna.
För att skaffa extratjänster kontaktar man Bahnhof direkt. Bahnhof ger inte individuell support eftersom de förser förening med anslutningen. Medlemmar som behöver support eller felsökning kan t.ex. kontakta vår fastighetsförvaltare som kan ge support till självkostnadspris. Om ett eventuellt fel ligger där föreningen har underhållsansvar utgår ingen kostnad för support.
Om du har problem med anslutningen är det bra att kolla Bahnhofs driftinformation för att utesluta att felet inte ligger hos dem.
Läs mer här om hur bytet gick från Ownit till Bahnhof gick till.