Servicen utförs under fyra dagar. Uppdelning av husen enligt bifogad ritning. Se nedan.
Vi har för nuvarande över hundra aktiva modem i brf-en och samtliga bredbandskunder kommer få mejl eller sms från Tele2 om planerat arbete men tyvärr går det inte att informera tv användarna eftersom det avtalet står på brf-en.
Teknikerna kommer sätta upp informationslappar i portarna. Skulle det vara något akut eller jätteviktigt hör av er till ansvarig tekniker.
Arbete sker endast i källaren och skulle vi upptäcka störningar i nätet från en av lägenheterna kommer vi behöva ta kontakt med lägenhetsinnehavaren för att byta uttag/kontakt. Detta händer sällan men är viktigt för er att veta ifall det blir signalproblem som behöver justeras måste vi åtgärda det.
Viktigt att nämna är att alla våra tekniker legitimerar sig med ID-06 och Tele2 entreprenörskort.
Ansvarig tekniker på plats heter Antonio Antunovic och nås på 0737660848, han kommer vara den som kontaktar lägenhetsinnehavare.