Internet slutade fungera i söndagskväll på delar av Stamgatan och Telenor felsökte fram till måndagen. Föreningen var i kontakt med Telenor på måndagen men fick ingen annan information än det som stod på Telenors webbsida om driftstörningen. Förvaltare och fastighetsskötare var informerade och redo om Telenor behövde komma in i någon fastighet. På tisdagen var det svårt att nå Telenor på telefon och vi fick inga svar på företagschatten eller mejl. Det stod dock fortfarande felsökning pågår på deras webbsida och de hade bilar ute på Stamgatan. Någon medlem hade fått information om trasig ledning. Idag onsdag har vi fått första riktiga informationen, att en ledning var trasig. De har skarvat den och fått igång halva slingan. Det är fortfarande inte full signal i ledningarna och en switch på Stamgatan 25 fungerar inte på grund av det. De letar det andra felet. Felanmälan är fortfarande aktiv. Det är alltså inget fel från Telenors sida och fastighetsskötare har funnits behjälpliga hela tiden.