Kontakt

Hittar du inte informationen du söker här på hemsidan? Här finns kontaktvägar till styrelsen, fastighetsförvaltaren och ekonomiförvaltningen.

HSB Servicecenter

Frågor om ekonomi, fakturor, medlemskap, överlåtelser, utdrag ur lägenhetsregistret och panter besvaras av HSB Servicecenter. 

Överlåtelser postas till
HSB Stockholm
Servicecenter
112 84 Stockholm

Pantpapper postas till
HSB Stockholm
FE 5409
838 77 FRÖSÖN

HSB Servicecenter
HSB Stockholm
Servicecenter
112 84 Stockholm
Tel 010-442 11 00
servicecenter.stockholm@hsb.se

 

Kontakta styrelsen

Meddelandet skickas till styrelsen@brfparkeringsljuset.se och hanteras av kommunikationsansvarig i styrelsen. Eftersom vi är en stor förening och styrelsen jobbar ideellt med olika ansvarsområden uppskattar vi att ni använder mail i möjligaste mån hellre än telefon.

 

Felanmälan

Är något trasigt? Felanmäl det till fastighetsförvaltare här: Kontakt och Felanmälan till HSB

 

Ansökan andrahandsupplåtelse

Det är bra att vara ute i god tid. Handläggningstiden är normalt 4 veckor. Styrelsen tillämpar Hyresnämndens riktlinjer som sammanfattas under fliken Andrahandsupplåtelse. Om du har frågor om andrahandsupplåtelser är du också välkommen att maila till styrelsen.

 

Rapportera störning

Innan man rapporterar en störning är det viktigt att man först läst igenom Föreningens text om störningar och hantering av dessa. Lämnade uppgifter behandlas konfidentiellt av styrelsen. Fyll i Blankett Störningslista och bifoga det i mailet.