Frågor om ekonomi, fakturor, medlemskap, överlåtelser, utdrag ur lägenhetsregistret och panter besvaras av HSB Servicecenter.
Överlåtelser postas till
HSB Stockholm
Servicecenter
112 84 Stockholm
Pantpapper postas till
HSB Stockholm
FE 5409
838 77 FRÖSÖN
HSB Servicecenter
HSB Stockholm
Servicecenter
112 84 Stockholm
Tel 010-442 11 00
servicecenter.stockholm@hsb.se
Meddelandet skickas till styrelsen@brfparkeringsljuset.se och hanteras av kommunikationsansvarig i styrelsen. Eftersom vi är en stor förening och styrelsen jobbar ideellt med olika ansvarsområden uppskattar vi att ni använder mail i möjligaste mån hellre än telefon.
Är något trasigt? Felanmäl det till fastighetsförvaltare här: Kontakt och Felanmälan till HSB
Det är bra att vara ute i god tid. Handläggningstiden är normalt 4 veckor. Styrelsen tillämpar Hyresnämndens riktlinjer som sammanfattas under fliken Andrahandsupplåtelse. Om du har frågor om andrahandsupplåtelser är du också välkommen att maila till styrelsen.
Innan man rapporterar en störning är det viktigt att man först läst igenom Föreningens text om störningar och hantering av dessa. Lämnade uppgifter behandlas konfidentiellt av styrelsen. Fyll i Blankett Störningslista och bifoga det i mailet.