TV & Bredband

GRUPPAVTAL

Föreningen har gruppavtal via Tele2 för TV och Bredband. Detta avtal ger våra medlemmar förmånliga rabatter på Tele2-tjänster.

Gruppavtalet innebär att varje hushåll i vår förening kommer att ha tillgång till tjänsterna nedan och till ett obligatoriskt tillägg på 155 kr/mån

Bredband 250/50
Ett privatabonnemang på Bredband 250/50 (100-250 Mbit/s). Trådlös router ingår för bredband och telefoni.

Telefoni Bas
Ett grundabonnemang på Telefoni Bas. Telefoni Bas ingår utan abonnemangsavgift.

Kanalpaket enligt TV-standard:
Tele2 PLAY ingår kostnadsfritt och innebär att du kan titta på dina kanaler i mobilen eller på iPad.
Beställ med BankId vila länken: https://www.tele2.se/tv/play-grundutbud

Vi vill påminna dig om att kolla din uppsägningstid hos din nuvarande tjänsteleverantör om du överväger att avsluta ditt nuvarande avtal i samband med att du börjar nyttja de rabatterade tjänsterna från Tele2.

Om du redan är kund hos Tele2, kommer du i de flesta fall att få en rabatt på ditt befintliga abonnemang som motsvarar tjänsterna i det nya gruppavtalet. Har du några frågor eller behöver mer information är du välkommen att kontakta Tele2:s Kundservice via chatt eller telefon på nummer 0775-17 17 20. Kundservicen har öppet på vardagar mellan kl. 08.00 och 19.00 samt på lördagar mellan kl. 09.00 och 15.00.

Tele2-GRUPPAVTAL