Alla typer av lägenhetsrelaterade frågor tar HSB Kund- och Medlemsservice hand om.
Exempel på lägenhetsrelaterade frågor kan handla om medlemskap, avier och pantnoteringar. Utdrag ur lägenhetsregister kan göras via MittHSB, instruktioner finns i dokumenten längst ned på sidan. Du hittar mer information om detta i länken längst ned.
Du vänder dig till HSB Kund- och medlemsservice för att få namnlappar på dörr, postfack samt tavla i entré.
En felanmälan gör du till HSB Felanmälan när något är trasigt och behöver lagas av till exempel en fastighetsskötare.
Felanmälan gör du via länken: https://felanmalan.hsb.se/
OBS! Felanmälan för hissar görs direkt till Kone, 0771-50 00 00.
Alla överlåtelsehandlingar hanteras via HSB Portalens överlåtelsetjänst. Brf Perrongen kräver att köpare ska vara medlemmar i HSB Stockholm.
Kontaktuppgifter:
E-post: service.stockholm@hsb.se
Telefon: 010-442 11 00
Postadress
Kund och medlemsservice
HSB Stockholm
112 32 Stockholm
Läs gärna mer på https://www.hsb.se/stockholm/om-hsb/kontak