Alla typer av lägenhetsrelaterade frågor tar HSB Kund- och Medlemsservice hand om.
Exempel på lägenhetsrelaterade frågor kan handla om medlemskap, avier och pantnoteringar. Utdrag ur lägenhetsregister kan göras via MittHSB, instruktioner finns i dokumenten längst ned på sidan. Du hittar mer information om detta i länken längst ned. Du vänder dig till HSB Kund- och medlemsservice för att få namnlappar på dörr, postfack samt tavla i entré.
Kontakta HSB Kund- och medlemsservice via kontaktformuläret.
Om något är trasigt och behöver felanmälas gör du det via HSB felanmälan. Det går även att felanmäla i gemensamma utrymmen.
OBS! Felanmälan för hissar görs direkt till Kone, 0771-50 00 00.
Alla överlåtelsehandlingar hanteras via HSB Portalens överlåtelsetjänst. Brf Perrongen kräver att köpare ska vara medlemmar i HSB Stockholm.