HSB kund- och medlemsservice

Alla typer av lägenhetsrelaterade frågor tar HSB Kund- och Medlemsservice hand om.
Exempel på lägenhetsrelaterade frågor kan handla om medlemskap, avier och pantnoteringar. Utdrag ur lägenhetsregister kan göras via MittHSB, instruktioner finns i dokumenten längst ned på sidan. Du hittar mer information om detta i länken längst ned. 

Du vänder dig till HSB Kund- och medlemsservice för att få namnlappar på dörr, postfack samt tavla i entré.

En felanmälan gör du till HSB Felanmälan när något är trasigt och behöver lagas av till exempel en fastighetsskötare. 
Felanmälan gör du via länken: https://felanmalan.hsb.se/ 

OBS! Felanmälan för hissar görs direkt till Kone, 0771-50 00 00.

 

 

Alla överlåtelsehandlingar hanteras via HSB Portalens överlåtelsetjänst. Brf Perrongen kräver att köpare ska vara medlemmar i HSB Stockholm.

Kontaktuppgifter:
E-post: service.stockholm@hsb.se 
Telefon: 010-442 11 00

Postadress
Kund och medlemsservice
HSB Stockholm 
112 32 Stockholm

Läs gärna mer på https://www.hsb.se/stockholm/om-hsb/kontak